Film och kebab.

Det har gått några dagar sedan min fina flicka lämnade mig. Det har lagt sig lite mer nu. De första dagarna var jag konstant ledsen men nu har jag insett att det var bäst för oss båda. Det går inte en dag utan jag tänker och saknar henne otroligt mycket. Sagt och gjort.

Jag har valt att lämna killar åt sidan ett tag nu, det har tagit hårt på mig att bli sårad och känna att jag gör fel som är tillsammans med någon som det inte fungerar bra med. Dock umgås jag med dem men som sagt, lättre att vara vänner än förhållande.  Å andra sidan vet jag själv om att jag är inte är den allra lättaste att vara med. Jag är en fruktansvärd envis och vägra att ge mig.

MEN, var hemma hos en riktigt härlig person igår. Mat och film och prat, kan inte bli bättre...  Längesen jag njöt som jag gjorde igår! En riktigt glad Mathilda!

Min favorit, Adam berner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0