Halv åtta fast klockan fem som blev klockan sex.

Den rubriken är inte att leka med!!

Var nyss inne på min fina vän, Karlas blogg och läste lite. Hon tar fantastiska bilder. Ska länka till henne lite senare!
Jag har haft en otroligt mysig helg på alla sätt och  vis, i fredags var det dags för Halv åtta hos mig fast klockan fem som blev klockan sex. Det var jag, Karla, Karolina, Victor, Patrik och Martin. Jag och Karolina stod för förrätten som vi gjorde lite på känsla, smakade mindre bra men det är ju utseendet som räknas. Varmrätten gjorde Martin TOPPEN! och efterrätten stod Karla för som var otroligt god. Vi hade en mycket trevlig och rolig kväll tillsammans.

Det blev en del bilder, jag visade mitt rätta jag- "fotomodelljaget". Karla var lagom glad på mig att jag aldrig kunde vara lite barnlig och naturlig. Hihi. På natten kom mitt hjärta och Sallie och mötte mig, att få krypa ner  i sängen med den man älskar är oslagbart!



Kommentarer
Postat av: Karla Blum Fagerström

Riktigt härlig kväll! Kul att se den bilden här, då vet jag att du inte tog så illa upp ändå för att jag tjuvfotade när du inte posade. :P

2011-02-20 @ 22:41:23
URL: http://possibly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0