Idag fyller jag 21.

God morgon!

Idag är det en stor dag, nämligen min födelsedag. 21 år, tiden går så oändtligt snabbt. Herre Gud säger jag bara! Har redan fått väldigt många grattis på facebook och blev väckt av min pappa imorse av ett så otroligt sött samtal!
Nu är jag verkligen tvungen vuxen, hur mycket jag än vrider på att jag vill vara barn så är de över nu! Bra och dåligt! Bara för att jag bli äldre så har jag fortfarande samma stil och attityd! Senare ikväll kommer några vänner hem till mig på mat och fika, mysigt!  Nu ska jag mysa med min älskade hund och sedan väntar lite förberedelse!

Här kommer några bilder från helgen..






Kommentarer
Postat av: Karla Blum Fagerström

Vackrast!

2011-02-16 @ 12:34:34
URL: http://possibly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0