Tack och hej, för denna 20 åringen.

Nu är jag verkligen påväg in i vuxenvärlden! Jag har hela tiden sagt fram tills jag är 20 är jag barn, den dagen då jag fyller 21 är jag vuxen. Haha! Imorgon smäller de, slut på barn-sättet och välkommen till att bli vuxen! Jag har haft ett underbart år som 20 åring och lärt mig otroligt mycket.  Jag har gjort många misstag, men det sägs att man måste misslyckas för att lyckas, precis det jag har gjort. .

Jag vill tacka min (nya) men så älskade vän Karla. Du är otroligt bra på allt, snart ses vi!





Kommentarer
Postat av: Karla Blum Fagerström

Hahaha! Jag gillar dig ju precis som du är! Många många grattis!

2011-02-16 @ 08:20:42
URL: http://possibly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0