Vänner!

Jag hade en underbar dag igår, vet inte vad jag skulle göra utan mina fina vänner! Det är trots allt dem som se mig dagligen, hur jag utvecklas och vilka beslut jag tar när jag står mellan olika val. Sedan jag flyttade in till Karlskrona har jag inte så "många" här inne, men där hemma har jag destofler. Jag tycker det är dags att jag har vågat lära känna nya människor, och tur är nog det. Jag har haft turen att träffa personer som är fantastiska på sitt sätt. Än så länge är det ingen som är precis som mig i sättet och det är nog tur det!

I alla fall, jag och Karolina tog en långpromenad igår kväll med Sallie, gick till Donken köpte kvällmat och vandrade vidare med våran mat och dricka i famnen. Var en mystisk känsla att få gå runt i stan, njuta av livet, få prata med den man tycker om och se Sallie otroligt lycklig då hon kollade läget.  Väl hemma var vi rätt kyliga och det blev en varm dusch! Bästa av allt är att jag och Karro är grannar, vilken tur:). 

Jag hann inte mer än att komma hem och byta kläder så var jag påväg hem till Karla och Patrik, socialträning med hundarna och riktigt trevligt var de, prat, skratt lite fika på de. Tiden bara for iväg igår,  de gjorde absolut ingenting!
Att få byta ut tränings-livet, mot en kväll med vännerna var bara så otroligt härligt! 

Jag och Karolina i fredagskväll!



Kommentarer
Postat av: Karro

Haha, och så väljer du den där fantastiska bilden ;-)

2011-02-23 @ 23:09:29
Postat av: Karla Blum Fagerström

Byta ut träningsliv mot vänner? Haha kan man inte göra både och!? Nästa vecka då ligger du risigt till...för då är min träningsvecka över. ;)

2011-02-25 @ 09:54:58
URL: http://possibly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0