Växjö.

För snart 16 månader sedan kom jag in på min drömutbildning, Ssk på Växjö Universitet. Jag hann bara plugga i två månader innan mitt liv tog en drastisk vändning. Jag har några få vänner kvar där uppe som jag saknar något oehört. Jag trivdes kanon och ville verkligen vara kvar men ibland måste man lyssna på sig själv, poliser och andra personer som vet bättre om saker och ting.  Nu känner jag mig mogen till att återvända "hem" möta det förflutna med nu;et och se vad som väntar. Det har gått som sagt, nästan 1,5 år sedan och jag känner att skall jag kunna gå vidare i livet måste jag våga möta det som har legat och skavt inom mig så pass länge.. De som känner mig väl vet att jag alltid har haft en otrolig hemlängtan till det som fick mig att våga satsa. Lämna tryggheten och satsa all in på plugget!

Kort och gott sagt, jag lämnade Växjö på sämsta möjliga sätt MEN jag fick ett underbart Hejdå av min bästavän och så kom jag hem med en katt och en hund. Livet är inte alltid rättvisst, varför skall det vara så?

Min älskade Sallie!


Min älskade Dhella, grym personlighet. Jag älskar dig, RIP<3

Kommentarer
Postat av: Karla Blum Fagerström

Fruktansvärt det som hänt... Men jag är glad att du är i Karlskrona och jag hoppas du trivs. Älskade djur, vad mycket de kan betyda för en. Så spännande det ska bli med Sthellla!

2011-02-17 @ 16:16:23
URL: http://possibly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0