Min bästa vän har lämnat mig.

Idag är det en mycket jobbig och känslosam dag för mig. Jag skall ta farväl av min bästavän. Det svider, de gör ont och jag har aldrig varit så kluven i ett beslut som jag har tagit.

För 1,5 år sedan hittade jag en underbar blandrastjej på blocket. Tre dagar senare kom min lilla flicka hem till mig. VI påbörjade ett liv tillsammans. Två trasiga själar stöttade och hjälpte varandra i ur och skur. Vi har hunnit med fem hem tillsammans och min fina Sallie har stått vid min sida hela vägen ut. Nu fanns det ingen återvändå, jag klarar inte av att se min älskling lida. Hon är för instabil för att det ska fungerar så idag får hon komma till himmeln.

Jag älskar dig, min älskade och finaste hund. Du är min hjälte när du räddade mig ur helvetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0